Wyjątkowy czas pracy

25 marca, 2020 1:33 pm

Szanowni Państwo zmieniliśmy organizację pracy w Poliklinice,  ale pracujemy równie intensywnie.

Czas pandemii wymusił na nas niestosowane dotychczas rozwiązania, ale robimy wszystko by Państwu pomagać i służyć wsparciem w tym trudnym okresie.

Od kilku dni do Państwa dyspozycji są dwa dodatkowe numery telefonów – łącznie cztery numery, ale aż osiem linii telefonicznych. Panie z Działu Obsługi Pacjenta pracują bez wytchnienia od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 – 18:00. Nasi Lekarze Rodzinni oraz Lekarze Specjaliści świadczą teleporady, jednak, gdy stan pacjenta tego wymaga, zapraszają chorego na wizytę do placówki. Pielęgniarki i Położne pozostają również  do dyspozycji pacjentów – udzielają wyjaśnień, informują o spływających wynikach, na bieżąco wykonywane są także czynności w gabinetach zabiegowych zlecane przez lekarzy.

Liczby mówią same za siebie: każdego dnia udzielamy 400 teleporad,  wystawiamy ponad 360 e-recept, odbieramy kilkaset telefonów i odpowiadamy na kilkadziesiąt wiadomości e-mailowych od naszych pacjentów.